Thursday, August 22, 2013

ang mga anino malupigon usab ug ang lawas nga mapasagaron sa kaulahian mabuntog nianang watsinanggo nga kamatayon

ang akong ipadala unta
nga tabang kanimo

kadtong salapi nga akong
gitipigan ug gisaad alang
kanimo

dili ko pa mapadala.
aduna usab ako'y panaw
nga dili ko pa
ikapanugilon kanimo

ampo lang gamay nga
unta makabalik ako
sa balay diin gilukip ko
ang maong salapi sa
kilid sa atop nga nipa

ampo lang nga unta
walay kusog nga ulan
nga unta dili magbaha
nga unta dili usab ako
maanod sa dakong lunop
sa akong kinabuhi

pangitaon ko usab ang
akong mga tinipigan
ug kon mapalgan ko kini
dili ko kini gamiton
alang kanako

ipadala ko kini kanimo
kon ako usab mahinumduman
pa sa akong
panumduman
kon ako usab mahibalik pa
sa lawak sa akong
kaugalingon

ang mga anino malupigon usab
ug ang lawas nga mapasagaron
sa kaulahian mabuntog nianang
watsinanggo nga kamatayon

No comments: