Tuesday, August 6, 2013

alang kang J, nga wa ko na gayod igkita


 1976

gusto nimong
walison ang akong purol
naa kay
tan-awon nga wala
kuno nimo

morag naigkag ang
akong duha ka
paa
kay atua didto ang
akong gitagoan
nga danlog kon
haloan


1987

wa ko na gayod ikaw
igkita
gikan pa kaniadto

ang akong haloan
nagpabiling buhi sud
sa akong dughan
ug dili na kini idlas
sa gustong motan-aw
niini

wala baya usab kini
kalainan sa ubang haloan
mora lang gihapon kinig
pamay-on sa ubang
haloan


2011

kon balikan ko ang
lam-aw
mahinumduman ko ikaw
makita ko ang imong mga
mata nga
naghandom sa akong haloan

usahay basolan ko usab ang
akong kadalo
nganong wala ko walisa ang
akong purol
ug nganong wa ko ikaw
gipalantaw niini

ug bisan na lang gani ug
gipahikap ko kini kanimo

dili unta ako mahasol sa
akong tanlag

nga kon unta nahikap mo
kini
ug kon gilamian ka man

unta gikalipay ko usab
bisan makausa lamang
nga ako nakalipay usab
kanimo nga karon wa
ko na gayod igkita

No comments: