Friday, August 2, 2013

ang subm-od nga hagawhaw sa mga balod sa baybayon maoy duyan nga muyogyog na usab kanato sa katulugon

ang kalimot gamhanan
nagpasalamat ko nga gikalimtan na
ang tanan

sa akong pagbudhi
kalimot ang tambal sa mga sakit sa samad
nga imong gibati

kon dunay mosusi diha sa panugilon
diha sa panagsuod
ingnon mo sila " asa god ato?"
dayog ingon "nakalimtan ko na
kay dugay na kaayo"

bisag anaa pa kini nakasulat sa imong
panit
unya gangutngot pa gihapon ang mga
paak sa pulang hulmigas

gikalimtan ko na usab ang labawng
kalipay
nga gibati ko kaniadto nga wala ko
gibati diha kanimo

kon gisakitan ka gisakitan usab ako
ug kon akong handomon sa makausa
pa sa usa ka aghat diha sa kahidlaw
ako ang usab moingon sa akong kaugalingon
"asa god ato? gikalimtan ko na kadto
kay dugay na kadto kaayo"

lingawon ko ang akong kaugalingon sa
pagsud-ong sa kahaponon diha sa pag-usob
usob sa bulok sa adlaw nga misubang-misalop
unya ang subm-od nga hagawhaw sa mga balod
sa baybayon maoy duyan nga muyogyog na
usab kanato sa katulugon

No comments: