Friday, April 6, 2012

 

wa koy nahimo
sa dihang giinitan ko ninyo
gawas lamang
sa pagsulat kabahin sa kahiubos
nga gisagol sa gitagong kasuko
gabukal ang akong dughan
gustong molupad ang akong mga kamot
aron lang unta
makabalos diha 
sa pagsumbag

lahi ang inyong gihimo
gipasulod ko ninyo sa usa ka lawak
gipainom ug kape
pakapinan ug mamon
dunay gamayng pag-ila-ila
ug sa dihang mitalikod ko
dayon ninyog pangatawa

gipildi ko sa inyong
lingla ug lipot

gipusta ko ang akong
disesyete ka tuig
ang akong pagbasa ug
pagtuki ug
pagkugi ug tuon
gamit ang kandila
hangtod sa  kaadlawon

apan walay pulos ang
kakugi ug ang kaigmat
diha sa inyong 
pag-init kanako

salamat, aduna ray adlaw
nga musubang alang kanako
mas gilak pa kaysa
karon

kana ang akong paaboton
wala kanako ang gahom
sa pagpanimalos sa usa ka
hayop.