Thursday, October 1, 2009

kapoyg apas

gipasagdan ko na ang mga dahon
nga nangahulog
ang mga sagbot nga nanag-as
(morag mga ihalas nga baboy
sa akong nataran)
wala ko na gidampas

ang mga e-mails dili na nako maganap
og basa
mga handouts gikan sa korte suprema
giabogan na

lang
siging likay
og wala na mautingkay

ang mga balita sa radyo morag
mga kanta sa choir nga yabag
sa gagmayng simbahan
ang mga vcd nga akong bag-ong
napalit dili na gani nako
malantaw

kapoyg apas sa mga dikta sa
akong kinabuhi

karong gabii dili ko molakaw
dili ko magtrabaho
wala akoy isipon nga kabilinggan
kang bisan kinsa

adto ko's among atop
awaton nako ang iring
didto ko magpundo
ako lang
lantawon ko ang tibook
palibot
susihon ko ang langit
tan-awon ko ang mga panganod
moginhawa ko og lalom
moligid ko og mohayang
sulayan kog ihap balik
ang mga bitoon

No comments: