Monday, October 12, 2009

drama

sa pagsulat ko
ining balaka gipatukar
nako ang

The Rain
ni Jim Chappell

dayon akong
gihubo ang akong
kamisin
nga pinalit nako
sa Boracay sa
miaging bulan

kadtong wala pa
ang kahasol ni
Ondoy
og ni Pepeng sa
atong mga
kaberks sa dakong
isla sa Luzon

bag-o lang kong
nahuman og pamahaw
sinugbang Pulag Ikog
giparisan sa
salad nga Pao

mas daghan hinoon
ang akong nahurot
sa sinaw kaayong humba
nga bringhouse
nako sa
adlawan ni Mayet
ang pag-umangkon sa
akong asawa nga
ex-nun sa Good Shepherd
nga ambot og nganong migawas
naminyo pog pare nga usa ka
bulan na lang unta
aron ordinahan
unya sa upat lang ka bulan (?, dili ko
kaayo segurado sa akong
math sa pag-ihap)
nga panag-ipon
nanggibulang lang dayon

nagsulat ko nga walay
plano og unsay isulat
samtang giduladulaan sa
akong baba ang
toothpick nga
kawayan


sahay ang balak morag kinabuhi
nako ( basin dili pareho sa imoha)
nga walay
direction, patira pataka lang
sunod sunod sa kaanindot lamang
sa musika nga
nadungog nako sa radyo sa among
silingan
(kay sa una wala baya mi radyo
kay kining akong papa
haskang kuripota

kay lagi kuno kining radyo
labi na ang pagpamati sa mga drama
makalangan lang sa trabaho
sama anang paglibwas sa nipa nga atop
og sa pagbalhin sa kabaw og baka
og sa paglawog sa
mga pato og bebe)

namati lang gihapon ko
sa The Rain

nahuman na, akong gi-replay
basta lang

busy ko, apan karon mag-abusar ko
akong iwaldas ang akong oras
manimalos ko
sa kaistrikto sa akong panahon kaniadto

karon nia,
sulat sulat og balak morag korek
basin diay og
maalaan nga balakero

basin diay og
makalipay ra sab ko

dili ninyo, noh? sa ako lang jud mismo.

kahinumdom ko ni
fr. Makairog samtang didto pa ko
sa Arvisu
kadtong nabantayan niyang
nahimo kong
hilomon kadyot ( kay maglagot
man god lagi siya sa
akong kasabaan
og "kakiat" ( sirok, badlongon,
maldito, hilabtanon,
intermedido,
probinsyano, tanga, stupido,

how do you eat? look at you
you don't even know how to use that spoon and fork

garden tools iyang tawag sa akong
kutsara og tinidor og
kutsilyo (ha ha ha kataw-anan jud tong
paria nga fure tagalog nga sus
pagkapotot ra ba gyod
unya certified noranian unya
ang iyang paboritong reading materials
liwayway,,, yes! liwayway

unya, mao na ni karon, maka dis-edify jud
kay nagshort og papook unya
nag fashion show baya sa
taas kaayo og balikog namong hagdan
sa Arvisu)

time sa. Nahuman na ang
The Rain
ni Jim Chappell..

balhin na pod ko
sa
Forbidden Game
guitar interpretation
ni Nonoy Libanan....

ok ra ka? (dili ba badoy?)
hmm, ako ning balak
pwes akoy magbuot.



No comments: