Friday, October 2, 2009

iya kaha kadtong mga ginikanan?


kagabii
mga alas onse
nakamata ko nga
giuhaw og tubig
og busa miadto ko
sa kusina og nagkuha
og usa ka baso nga
bugnaw kaayong
tubig gikan sa
ref

naalimungatan ko
ang duha ka ok-ok
nga mitago sa
ilalom sa tadtaran
nga walay
hugas

sa walay duhaduha
mikuha ko sa
Baygon og
giisprehan ang duha
ka mga
sipat nga nilalang

nanagan ang duha
kuyog og nakalupad
pa gani
hangtod nga kini
nangahulog sa salog
mihayang og
mikirig


gikalipay ko ang ilang
kamatayon
kining mga hugawan
nga mga ok-ok

sa dihang palongon ko
na unta ang suga
pagkahuman nako
og inom sa bugnaw nga
tubig
mitumaw ang usa ka
gamay kaayo nga
ok-ok
nagdungaw

sa ibabaw sa gasinaw nga
puti nga tayls
sa among banggera
nagtan-aw sa duha ka
ok-ok nga
nangatikig na

No comments: