Friday, October 2, 2009

sakay ako sa duyan sa kinabuhi

ania misakay ako sa
duyan sa kinabuhi
matag adlaw
matag gabii
balik balik lang
tabyog padulong
sa unahan
tabyog na usab
og balik
og ikaw ang kanunay
nga nagtulodtulod
sa lingkoranan
sa akong duyan
nga mora akog bata
og ikaw ang akong
tiglingaw nga inahan
kon atua na ako sa
tumoy
gisulayan ko og kab-ot
ang panganod
bisag lisod
kay ako usab hadlok
nga mahulog
duha ka kamot ang
hugot usab nga
mihawid sa pisi
sa duyan nga
kubtanan
walay nahitabo
kanako ning duyan
sa kinabuhi bisan
pa sa makanunayon
mong pagtabyog
og kon moabot na gani
ako sa ubos
kanang modapat na
gani ang akong mga
tiil sa yuta
gusto ko na unta usab
nga monaog
aron unta makigdula
sa laing dula kuyog
kanimo
apan wala ka mamati
kanako bisan og
unsaon ko og syagit
nagpabutabungol ka
lamang
kay aduna ka pay
gidamgo alang sa
akong kinabuhi
nga unta makab-ot
ko ang mga bulan
og mga bitoon
o dili ba kaha ang
adlaw

wala ka mamati
wala ka mamati
dili ka ganahang
mamati kanako

dili ko na maantos
og dili ko na gusto
nga kining akong
pagkapuol sa duyan
sa kinabuhi
magpadayon pa

kay dili ka man
mamati kanako
ugma kon malipat
ka na gani
tungod kay abtik
ka man kaha

bantayi pag-ayo
dunay moambak
og unya kini modagan

og kon dili man gani
kana mahitabo
pagbantay pag-ayo
kay basin og
dunay masipaan

No comments: