Friday, September 4, 2009

pwera buyag biernes baya karon

usahay
maghandom ta
anang pagsulat
sa nindot
kaayo nga
balak
kanang makapalanay
sa mikubol
na nato
nga kalag

kanang balak
nga labaw pa
sa kaanyag
sa rosa diha
sa kabuntagon
nga gidayandayanan
pa sa mga perlas
nga mga yamog

(morag first class
nga prosti ang
dating)

apan
pakyas lang gihapon
ta
kay ang mopagtibabaw
mao man
ang kamabaw
sa atong
mga tanghaga

taga kiting
nga panghunahuna
nga dili
kaabot sa liog
kalalom
sa kinaadman
sa mga bathala

kapoy ang
paghandom
labi na kon
sagulan kini
sa mga kasakit
sa atong
mga kapakyasan

(nga haskang
daghana og dili
na maihap
sa atong mga tudlo
apil na ang
atong mga kumagko)

daklit
gusto na unta moundang ako
sa pagsulat

(kay sa tinooray
nagduda ako
nga wala baya
poy nagkalaskalas
sa ilang oras
aron lang pagbasa)

apan ambot
ba nga bisan
og sa kadaghan
sa akong buluhaton

ania lang gihapon
ang akong mga
tudlo
nangita sa mga
letra nga
ilang tusoktusokon

kuyog sa mga paak
sa mga lamok
sa akong mga bitiis
og sa walay puangod
nga uk-ok nga
ulagan nga mibatog
sa akong agtang

(pwe pagkabaho!
pagkalangsa sa
iyang mga tiil
nga gilok usab
kaayong mikitik
sa akong tingkoy)

asa na ba ako
paingon?

ah, kabahin sa pagsulat
ania
way puangod nga
mga letra
og mga tanghaga
nga basin gani
ako apil
sa pagduda nga
wala ako
makasabot niini

gidikta lang
og busa dili ako
makabalibad
sa mga pulong nga gikan
sa baba
sa akong mga diyos og mga
diyosa

gisulat ko lang
apan basin sa pagpaniid
sa uban

ako basin lang,
basin lang ha, pamasin lang

basin og kining
akoa
pagsalimuang lamang...

No comments: