Tuesday, September 22, 2009

alang sa akong uyab kaniadto nga naminyo og amerikano

gidala niya ang amerkanong hilaw
sa among balay og iyang gipaila-ila

nga kini si ted hutchington
(dili iyang tinood nga ngalan ha)
usa ka mechanical engineer sa Texas
(dili pod tinood nga lugar ni
to protect privacy lang god)
divorcee og duha ang anak
nga puros na independent

nga nagpuyo na sila karon sa
houston og

well, "very happy"
(qoute unqoute)

namati ko sa iyang mga pulong
nga mora bag nag-ingon

nga

"See! I have my own life now
a happy marriage!"

unya mora bag iya kong gitulisok sa
iyang mga tudlo
og iyang gipasabot nga ako makalolooy
kay nganong
nagpabilin dinhi sa Pilipinas
nga morag bag usa ako ka
"hopeles" nga tawo
nga morag unggoy na jud ko sa iyang
panglantaw

kaming duha wala magkadayon bisan pa
sa mga tam-is nga nanghitabo namong
duha kaniadto didto sa Manila

(nga og dulse pa ming duha na
giayo na jud untad kulipad sa daghan
kaayong mga hulmigas
didto's iyang condo
nga iyang girentehan
kaniadto)


ako unta siyang ingnon nga
ako pod malipayon man sama nimo

nga unta
kadtong tanan ng mga
makatulog laway nga mga
events

(from round one to twenty
da, galot jud)

morag mga damgo na lamang

mga bunga sa among
kabatan-on
mga pagsulay sa kapalaran
sa maong mga kaulag
nga morag mga kalayo sa
impyerno nga walay
pagkapalong
(analogy lang ha
kay wa pa ko kaadto didto)

apan mas malinawon na ako diri
sa akong pagpakahilom tupad sa akong
hinigugma
nga akong gipakaslan

og busa
to tell you the truth and nothing but the
torotot

(kahinumdom ka
nga imo kong)

the truth,
well, " i am also very happy"

in my country
og labi na sa dughan sa akong
pinalanggang
asawa nga nasuko kaayo nga imong
gipadunggan nga

"so what if he is married?"

aksep na lang god inday
nga kitang duha
dili gayod para sa usag-usa.

good luch baby
lipaya ang kano kay dollar ka na
(pero kon
soft as the voice of an angel
na siya

ayaw kabalaka
andam gihapon ako og tagana
sa paghatag kanimo anang

lig-on kaayo nga
hardiflex.

bitaw, good luck baby.
have a nice day, kay alas dose na sa gabii diri's among payag.


aw, good night diay. sleep tight.

No comments: