Wednesday, September 16, 2009

mas lalom nga kamingaw

mas sayo kong
mimata karon
nag-ilis og sapatos
aron
molakaw

bagtas sa kaadlawon
tagbo sa bugnaw
kaayong hangin
sa septembre

daghang mga hunahuna
nga nagdug-ot sud
sa akong utok

unsa kaha kon
kini na lang ang akong
buhaton?
pero mas maayo baya
usab kadtong
akong gihunahuna
kagabii
samtang layo pa
kaayo ang sakayan nga
bulan sa
mga palotpot nga mga
bitoon

nindot ang maglakawlakaw
daghang
bag-ong moabot nga
lamdag
og ang kangitngit
usahay buntugon
sa kahayag

midag-om kalit
og nangitom ang
mga panganod
og miulan og midagan
ako paingon
sa silong sa usa ka kahoy

mikusog ang ulan
og mibalhin ako silong
sa gym
tupad sa oval
nga akong gilibotlibotan

adunay tigulang nga
naglingkod
dili kaayo layo kanako
taas kaayo ang iyang
bungot
og layo kaayo ang iyang
mga panglantaw
lapos sa ulan
og kabukiran sa
unahan
nga hanap na kaayo
tungod sa
mga gabon

wala kami
nagsukliay og mga pulong
nagpatigbabaw
ang kusog kaayo nga
haguros sa ulan
og hangin

dugay dugay usab
og nabati ko
ang dili na maagwanta
nga kamingaw

nalinga ko
nawala na ang maong tigulang
una segurong milakaw
kaysa kanako

nalingaw man god
ko sa mga
tamsi nga nagkumpayot
sa punoan sa
mangga
sa kilid sa kalsada

No comments: