Friday, August 21, 2009

tintal


tintala ako
sultihi ako sa kahumot
sa imong mga totoy
sa kahumok
sa imong pus-on
ipabati kanako
ang awit sa imong
mga hunghong
dalha ako
sa kainit sa imong
mga ilok
sa ugdo sa imong
sampot
sa bus-ok mong
dughan
nga naghipos
sa imong
kasingkasing

tintala pa ako
pag-ayo
kanang mawala na
ako sa akong
kaugalingon

tintala ako
sa matag gabii sa
akong kamingaw
sa akong
pag-inosara silong
sa takdol nga
bulan

tintala ako
sa mga bulak
diha sa imong
kagwangan
sa mga suba
sa imong baba
sud sa imong
alingagngag
diin nagpaabot
ang gahom
sa imong dila

ayaw undangi
ang imong pagtintal
kanako
duslaka sa imong
halok
ang akong
kitin ni
Akiles

og kon matintal
na ako
bitara ako
sa imong bilahan
patya ako sa
imong hugot
nga gakos
luyaha ako
sa laway
sa imong mga
halok
tam-usa ako
sa imong
mga ngabil
pang-ita
ang akong
pagkagahi
nga mahigugma
sa tiunay

tabana ako
walaa ako
dalha ako

paingon sa pantasyang
walay kapaingnan

No comments: