Wednesday, September 11, 2013

alang sa akong amiga sa davao

pagtugdong kos
davao
una ko ikaw nga
pangitaon
ikaw nga
nagtago
sa imong
kataha ug
kunuhay kaulaw

dapiton ko ikaw
sa usa ka
panihapon
ug atong saluhan
ang akong
kapobrehon

ayaw ako husgahi
sa usa ka platong chopsuey
ug chawpachin
usa ka dakong mangkok
sa mushroom soup
ug laing plato sa gasinaw
nga humba

ayaw pagduhaduha
magpakaisog kita
sa upat ka botelya
nga red horse

daghan kitag mga
sugilanon
kabahin sa atong
kagahapon

pamatia ako
dili na kini bahin kanato
kon dili
bahin kini sa kalibotan
sa kawanangan

manotpik ka
bation mo ang kalimpyo
sa imong ngipon

gusto man god nimo
nga walay sabod ang
kinabuhi

wala ako'y tinguha
nga mosamot ka gubot
ang lukot

gipangita ko lang ang
akong kaugalingon
ug busa gusto kita nga
ikahinabi

sa pamasin nga basin
ang akong pagkaako
anaa ra usab diay
diha kanimo

wala nako hunahunaa ang
kahugaw sa
kanal
kay bisan unsaon
magpabilin kining
puno ug baho
sa atong gipanglabay

naglawig ang akong hunahuna
sama sa usa ka sakayan
nga nangita ug
pantalan

ang akong mga kamot
wala maghambin ug mga bitoon
alang kanimo

ang gamit sa akong mga mata
alang lamang sa
pagsud-ong
ug kining akong mga kamot
alang lamang sa pagkumkom
ang akong baba
alang lang usab diha
sa pagtak-om

No comments: