Saturday, September 21, 2013

aduna nay mihulip sa akong kaniadto gibiyaan.

sa dihang gihagkan ko ang imong liog
nahisama kadto sa usa ka calachuchi nga akong gidap-ig sa imong dalunggan

kon gihimo mo kadto kanako
way segurog mokurog ang tibook kong lawas sa kagilok  niini

ikaw nga akong gikalingawan wala matandog
namugnaw ka ug mitalikod kanako unya ang imong mga kamot imong gitabon sa
imong bilahan

gigakos ko ang imong lawas sa tibuok gabii
didto lang ako kutob sa pagkatulog sa walay nahitabo tali kanato

lahi baya pod kon sa maong panagtapad ako lang ang nagmalipayon
unya ikaw galagot sa tumang kalood ug kasilag

nganong ulahi na kaayo ang atong panagkita
nganong karon ko lang gipakita nako ang usa ka pagmahal?

sayo sa buntag ako ang miuna og mata ug human sa usa ka pagpamutos
mibiya ako kanimo: ikaw ang nagpasabot kanako nga ang aduna diay panahon

nga gitawag natog, ulahi na, nawa na ang karaang pagbati
aduna nay mihulip sa akong kaniadto gibiyaan.

No comments: