Friday, June 21, 2013

sa mga lawasnon

lahi kining dula ko sa akong kinabuhi

apan kwidaw
basin ug managsama ang atong
dula

ug ang atong dulaan usab
managsama ug
bulok ug hulmahan

gihimo kong upat ang akong
mga kamot
walo ang akong mga tiil
mas hait ang akong
panimpla unya ang akong
pagpanimbang
nagdili sa mga katig ug
mga bugsay

gisagol ko ang pangatarungan
ug pagbati sa usa ka
ilimnan
anaa ang kaasgad ug ang
katam-is
gikalipay kini sa akong
kauban

ang kapait akong gitipigan sa
ilalom sa hulugasan
ang tanang hugaw
akong gipangtabunan
gikalipay kini sa mga
hingtungdan

tungod kay gihigugma man nila
ang mga misteryo ug ang mga ikatingala
ug ikahinganghan
naghimo ako ug lig-on kaayong pultahan
nga ang yabe usa ra gayod sa
tibouk kalibotan

wala kini nila hisabti
kinsa ba ang ganahan mosulod diha sa
kamingaw sa lawak sa pag-inosara?

apan gibuhat ko kini
gisilotan ko na ang akong kaugalingon
bisan ug wala pa sila mihatag sa
usa ka paghukom

sa pipila ka tuig ug sa umaabot pa
hangtod na kini sa akong
kataposang ginhawa

usa ako ka piniriso sa akong
konsyensa
ang akong panglantaw rehas
ang akong mga damgo
kabahin kanunay sa pagkagawasnon
sa mga bus-ok ug mga
lawasnon

No comments: