Saturday, June 1, 2013

sa dagkong balod sa kinabuhi (alang kang M)

mitambok ka na gayod pag-ayo
unya kanunayng gakurog ang imong mga ngabil

usahay gusto ko ikaw nga sabton
gusto kong mosulod sa pultahan sa imong kasingkasing

aron subayon ang mga dalan ug unya sutaon unsa ba gayod ang hinungdan
nganong lahi ka sa kasagaran

wala ko mipadayon

kay abi mo, upat usab ako kaadlaw nga nawala dinhing dapita
og unya dili lang ang akong ngabil ang mikurog

apil na ang akong kalag sa dihang adunay nagpadala sa usa ka pahibalo nga
motak-op na ang akong kataposang adlaw

didto sa sulod sa lawak diin walay bintana adunay nag-ingon kanako nga
ako lang gayod ang magbuot bahin niini apan gitubag ko siya nga
dili kana mao ang tinood

sulod sa lawod sa kalibog ug kahadlo walay magtutudlo nga buhi
ug sa pagbanosbanos na sa mga balod nga mas dagko pa sa balay

mopiyong ka na lamang
unya isuka ang tanang paglaom

mao nga sa dihang gisud-ong ko ikaw
sa imong bag-ong gialotan nga buhok nga karon mubo na kaayo ug
unya puti na usab

 sa dihang nangayo ka ug usa ka alugnan
unya imong gipadapion ang imong ulo sa kamot sa sofa

ug dayong piyong nimo sa imong mga mata
diha sa usa ka idlas nga  katulugon

wala na gayod ako mibungat ug pulong
bisag wa na nako nakita nga imo na usab nga gisuka ang tanan gikaon nga paglaom




No comments: