Sunday, June 9, 2013

God will take care...(balak alang kang E)

sa usa ka balita nga ang iyang asawa
atua pa sa hospital kay lagi bag-o lang nahibaw-an
nga kini adunay
rectal cancer ug unya operahan gayod dayon

nakatubag ko'g "she will be ok"

pakapinan ug " don't worry, God will take care of her"


unya pagkaugma mibalita na usab ang akong migo nga
nahadlok siya

"this is another trial of my life" ingon siya

"stage 4"

kurat, mas dakong purohan nga mamatay ang maong
pasyente

gibalik ko ug tubag

"don't worry, God will take care of her"

nga unta ug
mitug-an kos labawng tinood
ang ako untang saktong tubag

"don't worry, God will take care of

us both"

apan anad na ako anang
mag-antos ug mahadlok nga ako lang

di na nako kinahanglan
ang dakong pangagho sa uban
aron
mabati nila kon unsaon na usab
pagsulay ang kinabuhi

nga sama sa usa ka debuho
papason na usab kini
sa atong Ginoo.

No comments: