Saturday, June 22, 2013

sa atong panimalay

pagkahuman sa layong mga panaw
ug paglantaw sa lain-laing mga lugar
sa hilom angkonon ko
mao ra man kadtong mga dalana
ang ilang panimalay mao ra sab sa atoa
mga inahan nga mihangop sa ilang mga anak
mga amahan nga mikudkod sa daro nga
mibitbit sa mga sundang
mga agalon nga naglingkod sa ilang lingkoranan
sa gahom ug
mga sulugoon nga nagpaypay sa ilang mga likod

mao ra man gihapon ang mga sakayan nga
naglutaw-lutaw sa mga suba ug baybayon
mao ra man gihapon ang mga kahoy nga naghatag
ug landong ug kabugnaw sa palibot
mao ra man gihapong mga abog nga mitapot
sa atong mga panit
bisan ang mga buko-buko sa mga elepante
nga atong gisakyan
sama ra gihapon kini sa mga buko-buko sa
atong mga karabaw nga gipangga ni tatay

unsa pa ba ang atong gipangita?
gikinahanglan pa ba ang pagpalayo aron nato mahikalimtan
ang nahitabo kanato dinhi?
unya ba gayod ang atong katuyoan?

gikapoy na ako, gipul-an na usab ikaw
ugma, magpalagaylay ako sa uway nga lingkoranan nga binilin
ni Engko
ug didto ko sa veranda
lantayon ko ang atong naandang makita

ang mga basakan, ang mga tulabong, ang mga kabaw nga naglubog sa tunaan
ang mga kahoy nga milabong
bation ko ang kabugnaw ug tagamtanon ko pag-usab
ang kalipay ning atong panimalay
balikan ko ang balay sa akong kasingkasing
ug dinhi ko ipadayon ang akong
gipangita nga hinanok sa katulugon.

No comments: