Tuesday, October 1, 2013

alang kang L.

palabra de honor
wala ako kahinumdom nga gitagaan mo ako niini
bisan unsaon ko pa
ug puga ang akong hunahuna kon kanus-a
wala gayod ako'y
mahinumduman kon asa, kon ikaw, mihatag ba
niini kanako

kaniadtong ang akong kalibotan giinat-inat lamang
niadtong mga lastiko sa akong mga kamot
sa tirador nga akong gihimong bahandi sa akong
lawak
sa mga tanzan nga akong gihimong bililhon kaysa akong
mga libro ug mga komiks

karon, gipangita mo ang palabra de honor?
asa ko man kini kuhaon aron ihatag balik diha kanimo?
asa ba? asa ba?

ang balaod sa kinabuhi magpabilin
kon unsa ang imong gitisok, mao lamang kini ang motubo
kon unsa ang imong gipahulam, mao lamang kini ang kuhaon mo ug balik
ang wa mo mahatag, sukad-sukad
dili mo kini mahimong tukibon bisan ug sa pulong lamang

No comments: