Sunday, November 20, 2011

uwak

nagpaabot ning higayon
nga mosulti ka nga quits na tang duha

sa akong banabana
gansi ko

wa ko kabawi sa akong pamuhunan
apan ok ra oi

wa ko sugod nakaginansya sa bisan unsang
matang nga relasyon

pagansi ning akoa
gikan pa sa una kay dunay mga kwarta nga para gasto ra jud
dili para hipos
ug para tambok

ang akoa lang
pagkahuman

gawasnon na ka
gawasnon na sab ko

bisag mas malipayon ka
kaysa nako karon
ok ra gihapon

lisod man god magkwentahay basta bahin na sa gugma
labi na kon kanus-a sugdan

gikan adtong nagkita ta sa usa ka pagpanugok sa pista
hangtod na nga nag-ipon ta

akong mahinumduman
ramadan to kadtong nagsugod tag sulti sa tinood
dayon

nagbulag ta
unya gihakot nako ang akong mga maihap nga masuot

dayon gibilin nako kadtong mas bililhon
alang nimo

uwak ko nga
kamaong mangidta ug bag-ong sag

No comments: