Tuesday, November 1, 2011

salamat

gibalikan ko ang akong mga tunob
didto sa dalan nga lapokon

nakita ko ang kaniadto ang kagahapon
nga dili ko na gusto pang ilhon

nanawag ang mga tunob kanako
" imo kami, kami imo, kuhaa kami dinhi!"

nakuratan ko, unsaon ko man kini pag-angkon
mahimo ba akong dakong bakakon?

unsaon ko ba pagbalik sa lapok aron dili ako malapok?
"pagkawala mo'y puangod! wala kay gitindogan nga pulong"
nanumbat sila kanako

mitubag ko, " oo, kamong mga tunob ako kamo apan kaniadto ra kadto
limpyo na ang akong mga tiil, panit ang akong sapatos, puti ang akong medyas"

unsaon ko pa man kamo? walay tawong maghandom ug lapok
hadlok ang tawo sa lapok, kinsa bay ganahan magpakalapok?

mibalik ako sa akong bag-ong dalan, balik sa akong tugkaran
misulod ako sa balay, milingkod sa kilid sa pultahan

gilantaw ko ang akong gigikanan
nangagho, miginhawa ug lawom, mapasalamaton.

No comments: