Wednesday, November 2, 2011

paghinumdom kang nang peping

gisulat ko kini
walo na ka tuig gikan
sa haya ni
nang peping nga taga Lapasan

nahinumduman ko lang ang lahi nga timpla sa iyang
katawa

makaihi ka ug apil diha sa mingaw kaayong kangitngit sa kagabhion

bisan ug buslot ang nipa nga atop sa balay nga hirig
pag-ulan
puros tulo ang tanan

bisan ug hadlok ang kusina kay basin ug mahug ka sa gabok nga salog nga kawayan
diin didto ka mangihi kay hasol na kaayo kon manaog ka pa aron moadto pa sa kasilyas nga
gitabilan ug sako nga lima ka punoan sa lubi ang kalay-on gikan sa balay

gisulat ko kini kay nahinumduman ko siya karong adlaw sa mga kalag
ug mga santos

walay kape, walay asukar, walay pan, naay ininit tubig ug tasa nga giagit-it
ug bawog nga tinidor ug kutsarang hugasan lang kon gamiton na
walay platito kay unsaon man kuno kana?

lahi kini kaayo sa amo didto sa dipolog
sinaw ang tasa mogilak sa kahayag sa adlaw
gatipun-og ang kape
ang asukar
ang creamer
ang sandwich ug maglibog ka kon unsay pilion sa mga palaman

hinoon
diri sa amo
dili ko mabati ang kalahi sa timpla sa katawa
ni nang peping

makaihi ka
di mo mapugngan

nga morag nag-ingon nga ang dili baya sa tanang panahon nga
magkuyog ang pagkamasulob-on diha sa kapobrehon

No comments: