Sunday, November 20, 2011

lampingasan

ug buot kwentahon
kamo kong
ako lang, dugay na nako kining
gibuhat
kanang akolang, kamao kong makigsulti sa akong kaugalingon kanang walay kapungot
kanang nga mga kahiubos morag
mga pako nga gihipos sa
mga pispis

sa dihang miabot ka sa akong kinabuhi
nakalimot ko nako
nabyaan nako ang akong kaugalingon unya nanghambog ko nga ikaw ang tinood nga ako
ug mas malipayon ko diha nimo

milubad ka
usa ka singsing nga nausob sa usa ka tulo sa suka

nakigsabot ka sa panahon nga lumalabay
nga mokuyog nila

wa ka mosulti kanako
kining akong dunggan tangkag
nga bisag dili ka pa mobungat
masabtan ko na ikaw
dayon

karon
makigsabot na usab ako sa panahon nga umaabot
balikan kog kat-on ang pag-inosara kanang dili na ako makulbaan kon ako na lang usa ang matulog sa lawak
kanang ang akong magakos mao na lang ang alugnan
unya ang makapainit nako mao na lamang ang habol


dali lang man ni
busa salamat na lang pod

kon mahimo ayaw na pagpakita kanako
kay bisan ug anino mo lamang
tikbason ko gayod

bisag unsang manimahong ikaw
sunugon ko gayod

No comments: