Wednesday, November 27, 2013

kabahin sa hilig, sa gugma, sa pagpakahilom

wala ako midaog
kay wala ako miapil

wala usab ako mapildi
kay wala ako mitampo

miingon ka pagkaniwang
sa sulat kabahin sa akong kaugalingon

mihukom ka nga
ako dili katuhuan

kon nganong misayaw
ako sa silong sa ulan

kon nganong gikatkat
ko ang kabukiran

kon nganong gilangoy
ko ang lalom nga suba

kon nganong gipatay ko
ang mga oras

kon nganong gisunog ko
ang akong mga kilay

kon nganong gihagkan ko
ang akong ilok

kon nganong giputol ko
ang akong mga pilok

kon nganong gilabay ko
ang akong sapatos

kon nganong gikalimtan
ko ang gidalit nga panihapon

kon nganong gihiklad ko ang
ubang balaod

kon nganong gibalibaran ko
ang gugma

kon nganong gisirad-an ko
ang pultahan sa kabuntagon

tungod kini kay aduna akoy
gihigugma

dili kini sugal, dili kini sukod,
dili kini  pataasay ug shagit


paghinuklog kini sa pagpakabuhi
pagpista kini sa akong kahilom.

No comments: