Sunday, November 24, 2013

dili na unta kita mag-ilhanay

kalimtan sa makadyot
sa pipila ka adlaw nahisama ako sa layaw nga langgam

pagkaanindot sa isla
pagkalamian sa mga hinog nga bayabas
pagkatam-is sa mga kapayas
pagkabugnaw sa tubig sa sapa

dayon balikan ko ikaw
sa usa ka pagkahinam

bisan sa makausa kon mangutana lang unta sila
ikaw ug ikaw lang gihapon ang wala ko sugod mahikap

ang akong mga halok nahisama lang gihapon sa mga tabanog sa mga panganod
ang akong mga pag-antos nagpatongpatong sama sa mga bulingon didto sa akong lawak

pagkaanindot sa mga pagbati
kadtong walay katumanan
magpabilin lang gihapon kini sa usa ka kulbahinam

hangtod nga ang usa kanato mamatay
hangtod nga ako usab mopanaw

ikalipay ko nga kon moabot na kita didto
dili na unta kita  mag-ilhanay

No comments: