Friday, January 14, 2011

sa pikas nga labat...

nabasa na nako.
morag nasabtan ko na man usab gani.
sa una lisod sabton.
apan sa kadugayan nakat-onan na nako
ang gahom sa pagkalimot
nindot diay usab ang
dangatan sa mga limtanon

pananglitan, ingon ka nga mas lami ang bation
kon mobangon ka sayo sa buntag unya wala na didto
ang imong kadulog kagabii
mas lami ang bation kon wa na kay ingnan nga
di na ka malisang kon mag-inosara
unya wa na kay ingnan kon
asa ka paingon pagkaoran-oran

duna kay giingnan
pasayloa kay wa na ako mahigugma kanimo
palihog pahawa

sakit sab mangastigo ang imong dila
morag ikog sa pagi nga mihampak sa inosente
nga pagkahuman naglunos
og namatay
og wa gani ka miadto og misabat sa unang
pangadye

abi nimo
dili ko kana mahimo
mas maayo pag magpakahilom na lang ako
og magpaabot sa sunod
nga mahitabo nga
wala ako'y labot kay ang tawong mahigugma
dali rang makaatik kon
ang iyang gihigugma
wala na'y gugma
og sama sa ilang gibuhat
ang kalapati nga wa na magmalipayon sa
sulod sa hawla

sa kataposan ila baya usang gibuhian
og naluag ang ilang mga dughan sa dihang
mipalayo kini og nawala sa ilang
mga panan-aw

No comments: