Sunday, January 9, 2011

diha sa paghigugma

sa una, nahimo, lawas lang,
puros lawas, init, kusog, kalagsik,
lami, sud-an lang, patis og sili,
apan, kulang lang gihapon
mihangyo ang panginalanglan
ang way busganan nga
lawas, nga unta iapil lang usab
ang
hunahuna, ang pagpangutana kon
busog ka na ba,
ang pagkahadlok kon naunsa ka na,
ang kabalaka kon miabot ka na ba,
kon gikapoy ka ba,
kon unsay gibati sa dihang ikaw
na lang nag-inosara
sa lawak nga layo kaayo,
sa mga bukton nga walay sulod
sa mga kamot nga
magkurog usahay,
sa pus-on nga bisag kaihion
pugngan kay nagpaabot
sa saktong higayon
sa paghatag sa hunahuna
(nga usahay imong hisaypan nga
kalag)
mahimong ihatag ang hunahuna
sama sa prutas diha sa
bukag, puno, daghan
alang kanimo lang,
og alang lang usab kanako
kay ingon ana ang pagtagad
gusto nga duha lang
wala nay laing sagol,
apan sa nadugay na ang panagkuyog
og panaghawid, og panagkatulog sa kagabhion,
pangayoon na usab ang kalag
(nga kon sukii-sukiton pag-ayo
walay nasayod kon asa)
morag sa una ininit nga tubig lang
dayon nangayo kag kape
dayong padugangan og duha ka
kutsarita nga asukar
dayon ang creamer,
wala ka gayoy busganan
asa ba ang ugam?

sa paglabay sa panahon
nahatag ang tanan
nakita mo ang mga bungtod og
patag ang
hulaw og mga baha
ang adlaw nga misabwag sa kainit
natong duha,
gitag-iya mo ang bulan og mga bitoon,

(dili mo ako hisabtan, kay ako
pa gihapong gitago ang tanan bahin kanako)

nanamin ko, og akong giayog tubag ang mga pangutana
ako ang akong hunahuna
ako ang akong lawas
ang akong kalag bisan unsaon
dili gihapon mahimong imo,

salamat.

No comments: