Sunday, January 16, 2011

i

ang dalan paingon sa kasingkasing
ilang giliko-liko
kon unsa ang rason
mamasin ko
nga basin og gusto lang nila
nga dili kaayo hago
diha sa inday-inday nga
panaytay sa kilid
sa mga kabungtoran

nakapangutana ko nganong
manaytay pa man
nganong dili na lang himoong tul-id
ang maong dalan unya
butangan og mga utlanan aron
bisan og layo pa
makita na ang tanan
unya pag-abot sa tumoy
ning utlanan
mahibaw-an na dayon ang
kataposan

kamatayon ba
o kinabuhi?

ii

ang nahitabo mao nga
natul-id na ang dalan suma sa akong
pagkapranka
apan wala ko kini gisaba bisan kang kinsa
bisan gani kanimo
nakita ko ang utlanan
og ang kinatumyan

kamatayon ang gihatag og busa
ako miatras
mihunong ko sa tunga sa dalan
giundangan ang tanan

wa ko miluhod
wa ko mihangyo nga ang dalan balikon diha
sa pagliko-liko
kay alang kanako mas maayo pang
mawad-an og paglaom
o mahasngan sa kamatayon
kaysa mahimong buktok
sa dugay nga panahon

iii

nagtoo ako nga ang kinabuhi og
kamatayon usa ka pad nga papel
buklaton, langkaton
sa makapila
kapulo ka gatos
hangtod nga dawaton ang kinataposan
kay di na ganahan

wa nay isulat og wa
nay tagboon

No comments: