Friday, July 12, 2013

sa dihang natagboan ko si bobby

nagdrive kos akong
Dmax nga bag-o

Puti kaayo, gasinaw
diha sa adlaw

hinay lang ang akong
dagan

sa dihang natagboan
ko ang sikat kaayo kaniadtong si bobby nga kusog manghasi sa baylehan,
unya daghang mga botelya sa beer nga iyang gibuak ug wala bayari ang mga
makalolooy nga tindera didto sa pordoy usab nga barangay

kaniadto, hugot ang panit, taas ang buhok, saktog pomada, dato ug postura,
daghang barkada, de kotse, dakog basakan, lapad ang kalubian, kinadatoan
ang daddy, unya class ang mommy

karon naunsa na ba kini si bobby? naniwang man, luag ang purol, taas ang bungot,
walay alot ang buhok, galakaw, gisi ug sapatos, namyahok ang aping, morag unggoy
nga nahug sa taas nga kahoy,

usahay, makaingon ko
mas maayo pa lang ug nagsugod ug kamote unya misangpot sa pan de leche

usahay makaingon ko, lisod gayod kining wala maanad sa trabaho,
kanang magsalig lang sa daddy ug mommy,

nangamatay na silang tanan, nabaligya ang katigayonan, ug ang nabilin si bobby
na lang

di na kamaong molangoy nga siya na lang ning galawod tang kalibotan.

ako kadtong iyang gisuntok sa baylehan kaniadto, kang nanay kadtong mga botelya
sa beer, kang tatay kadtong mga tuba nga nangayabo kay nag wild si bobby kaniadto
sa iyang kabatan-on

wala mabayri ang iyang utang, apan kami nga karon nagsakay sa among bag-ong
Dmax wa na poy ganang maningil

ug nagtinan-away kaming tanan. Walay tingog tingog samtang among gilabyan
ang bobby kaniadto.

karon, unggoy na.

No comments: