Saturday, August 25, 2012

kalipay sa tago.

sa pagkakita ko sa imong larawan
gisulti diri kanako ang

akong kamatooran
kaniadto gitabonan ko ang akong mga

mata ug dalunggan
dili pa ako andam gibali ko ang

unta angayan nga ipadayag sa
adlaw apan dili ko pa kini madawat

gaantos ko sa pagbunal sa akong
kaugalingong kamot

sa pagsagpa sa akong aping
sa pagsamad sa akong kasingkasing

gisipa nako ang akong tiil sa akong
tiil apan hangtod ba kanus-a kining

kabuang sa kaugalingon ngadto sa
kaugalingon? ang paglingo-lingo

naghatag ug sakit sa akong liog.
gilantaw ko pag-usab ang imong larawan

nakalipay kini kanako
mora bag nahimo akong kamatooran

nga hangtod karon dili ko pa gayod
malitok bisan diha sa usa ka pulong man lamang

sakto na nga ako nalipay diha sa tago
igo na kana kanako.

No comments: