Friday, September 2, 2011

ngan ba?

nagkabuang ko ug pangita
sa akong ngalan
sa ubos sa bungtod
sa tiilan sa
kahoy
sa kurungan sa manok
ug milapos ko
dapit sa tunaan
diin gitugway ni tatay
ang among toro
nga tiguwang

kon nganong wala man
god gibutang ang
ngan sud sa dughan?
sud sa kasingkasing?
kon ngano man god
nga makig-away man
sa kaugalingon?

gikapoy na ko nianang
mga pangutana
ni bisan kinsa
og wala na ako mangilabot
kanila

sila nga kanunay nga magwali
kabahin sa
unsay sakto og sayop
sila nga nagpunay og
panday nianang
dalan nga matarong
nagtago sa mapa
sa kalamposan
sa katapusang balay sa
himaya ug
kadaugan
sa mga anak sa Dios

gitawag ako sa hangin
ania ra ang imong ngalan sa panganod
giludhan sa mga bitoon
gipaypayan sa bugnaw nga hangin


natingala ka sa dihang
ang imong ngalan mitingog

"kinsa ka ba? wala ako makaila kanimo"


makahiubos hunahunaon
makalibog
ikaw karon usa ka lawas
walay ngalan

No comments: