Monday, September 26, 2011

nakatawa...

atong nakita, nga
kon mosamot kita pagpaduol kanila
modaghan ang ilang
mga sugilanon ug usahay

himoon kita nilang mga sambingay
nga ning kalibotan
ang katawa usa ka isla nga wala na
makita sa usa ka
manulunda

nakahinuktok ako sa kaadlawon
didto sa atong
pantawan sud sa usa ka bugnaw
kaayong sanglitanan

nga diha sa pagpahilayo
mas makita ko ang akong kaugalingon
mga duol ako sa
kamatooran

nga diha sa dili pagpamati sa sulti
sa uban
(nga kon sutaon nagsangkiig usab sa
kabug-aton sa ilang mga lawas
og kagaan sa ilang mga kalag)
mas makapamati man hinoon ako sa
tambag sa akong
piangan nga kalag

adunay kahayag ang akong kasingkasing
ug kini kanunay nga nagsulti kanako sa usa ka agianan
ngitngit apan sa unahan
atua ang kasinag

kinsa ba ang akong pamation?
ikaw? sila?

niiining higayona
ako nakatawa.

No comments: