Monday, March 28, 2011

panag-uyon sa katapusan (alang kang L.)

ngano kaha
nga kon magtagbo na gani ang atong mga mata
mahilis man ko
morag mantika sa baboy nga
giinit diha
sa kalaha?

og unya kon molingiw na ko
maayo man gyod nga pagkapilit sa imong nawong diri sa akong dughan

gusto ko nga motan-aw pag-usab
apan naglagot ang akong mga kamot og giwingig ang akong aping
morag miingon
sakto na!

nagsikadsikad ang akong mga tiil aron moduol kanimo
og ang akong dughan nagbutobuto nga morag dunay gubat didto sa Jolo

kining akong utok mitulibagbag
mibudhi sa akong kasingkasing og miingon sabat sa akong mga kamot
sakto na! sakto na!
ayaw na og kastigoha pag-ayo ang imong kalag
mora ba og motan-aw ko kanimo pagbalik
mangsuko silang tanan kay kuno ang akong kalag
akong gibunalbunalan
gisuntok og gisikaran


abi nimo
mipatoo baya sab ako sa akong mga kamot
ang akong utok miduko
mihapuhap sa gabakho ko
nga kasingkasing

No comments: