Wednesday, June 8, 2011

hulip sa kalaay lamang

sa una
gamay ko lang nga tingog
sama kagamay sa
kuting og timos
madungog mo
og motubag ka dayon

og sige kang pangutana
kon naunsa ko
sa pipila ka adlaw nga
wala mo ako
makita

nasaypan nako nga
imo kong gihigugma

wa ko gipakasamang
dakong sayop nga ikaw
akong higugmaon sa
kanunay

karon

bisan unsaon nako og
pagawas sa akong tingog
di ka na man matandog

ingon ka, drama!

kay di ka man mamati
unsa pa may pulos sa akong tingog?

ayaw pagmahay
kay wa ka nay madungog pa kanako

sa akong pagpalayo
tungod nimo
mas gamiton ko na ang
pagpamati

walay pulos ang akong tingog
wala nay gamit ang kasingkasing

nangayo na ako og
pasaylo sa akong kaugalingon
nga akong gilutos

ambot og ngano
ikaw man lang gayod gihapon

kining kasingkasing kong
bugo
kining gugma kong
gahian og ulo

gisugid ko
na lang sa lilo nga hangin

No comments: