Wednesday, June 22, 2011

ang babayeng tigulang sa laing lamesa nga nag-inosara

siya lang usa ang naglingkod
sa Chow King

iyang order: tofu, chinese
chicken, plain rice,
coke, og halo-halo

iyang edad mga 70 na
makita sa kunot sa iyang
agtang og
siging galihok ang
alingagngag kay
lagi hilang na ang
mga ngipon

daghang tawo
yagaw ning tingpaniudto
ang iyang gilantaw mao
ang samin nga bongbong
og samin nga
pultahan nga kita
tanan ang
karsada nga atbang

daghang sikad
motorcab, dunay trak de
carga nga puno og
hollow blocks
dunay mga bata nga
mao pay pagpangawas
sa kindergarten school
gahawid sa kamot
sa ilang mga inahan
ang uban
sulugoon

kon molantaw ko sa
iyaha og dugay
di na nako madungog
ang mga yagaw
ang mga kasikas
ang mga taginting og
pingki sa mga baso
og kutsara
ang mga gaestoryahay
morag sine-sine na lang
walay sound

mora bag miapil ko
sa paglubong sa
kalibotan
unya wa nay nabilin
nga nangiyak
kay atua silang tanan
ganiha rang
migikan og seguro
karon
nangatulog na sa
ilang tagsatagsa
ka mga balay

patay na ang tanang suga
og didto sa langit
pagkadanghang mga
bitoon

og dawon
nahug ang kusog
kaayong ulan

gibalhin nako ang
akong mga mata
sa akong
wanton mami
init kaayo og
misinyas ko nimo
nga okey na ko

gibalikan ko ang yagaw
mas at home
ko dinhi

in fairness
ang iyang nawong morag
sa akong mama
nga dugay na nga
patay

No comments: