Monday, January 25, 2010

nagpasalamat ako

nagpasalamat ako sa akong kaugalingon nga ako wala gayod magpatintal sa imong
mga tutok

bisan gani sa paghawid sa imong duha ka kamot sa akong mga bukton wala ako
malukmay nga unta
ang akong dughan gusto
na man untang
moabli kay ang imong
tam-is nga mga pangagho iya na nga pasudlon
aron kini maghimo og salag
sa mga tamsi

nagpasalamat ako nga
ako nagpabilin nga lig-on
usa ako ka puthaw nga labat
og ang mga kawatan wala gayod nako pasudla
kadton gustong mokawat
unta sa akong kaligdong
nga diha gikan kanimo

apan ang akong gipasalamatan sa tanan (og kini mao ang mas bug-at)
og halandomon
mao gayod ang akong pagpabilin diha sa akong tiunay nga
pagkabakakon

ania ako sa bug-os nako nga "self-denial"
(christian virtue
man god kaha ni)
gikan pa kini sa akong pagkagamay, pagkaluyat, pagkahuyang,
nga bisan pa og ila akong patyon
dili gayod ako moangkon
bisan og gahi na kaayo ang akong mga bukog
nga sarang na sa maong gubat
makigbisog

ayaw ako hunahunaa,
ayaw ako og sabta,
wala na kini hinungdan

ang importante
nga karon ako ania lang gihapon sa atubangan nimo
miampo og wala na'y lain pang pulong nga yubiton

ikaw na ang mosabot,
ikaw na ang magmas-magmahal kanako

No comments: