Sunday, January 10, 2010

alang kang adrienne rich


kauban ko ang usa ka taas og buhok nga babaye
nga mibiya sa iyang bana,

kon magkita mi, dili kami magpaila sa kadaghanan
nga kami adunay kagahapon,

baga ang iyang sunglass, og magturong siya daw sama
sa usa ka babaye nga layo pa kaayo og adtoan tungod sa iyang turban,

kon magtagbo ang among mga mata samtang nagpaabot
kami sa sunod nga biyahe,
mora lang og nakakita kami og walay labot,

wala'y timailhan nga sa among kasingkasing aduna
kami salomon og hangpon didto sa ayuyok sa dagat,

lahi ang among kinabuhi adrienne
sa among unang panaghimamat nagsulti na siya kanako
nga dili siya kahibalong mosalom sa lalom nga dagat
hadlok siya og kahilom
malisang siya nianang mag-itom nga lawod
wala niya hunahunaa sukad nga ang iyang kamatyan
mao ang pagkalumos,

sa akong naagian, bata pa lang ako, gilabay na ako sa akong amahan
didto sa kimpa sa dagat,
hapit ako malumos, apan sila nagtan-aw lang kanako
mikapakapa ko og mitunga nga nagsige'g pangaw-hat og hangin,
natun-an ko nga aron lang ako mabuhi
tun-an ko gayod ang paglangoy sa ilalom,
og paghawid sa bisan unsa nga masaknit
sa akong mga tudlo,

karon, magpakaaron-ingon ako kuyog niining babayeng taas og buhok
nga ako dili kamaong molangoy sa lawod
og aron paglipay kaniya
magpabilin kami sa mabaw
sa kilid sa mga balod nga morag mga itoy sa among mga kiting

tilapan niini ang among mga kumagko
og mag-agulo kami sa tumang kagilok

wala ang kahadlok nga usa kanamo malumos
wala ang hulga sa kahilom
pangitaon niya ang akong pusod og iya akong pahinumduman
niadtong panahon nga gitangtang ako
sa gahom sa akong inahan,

akong hawiran ang iyang ngabil
og sa iyang kagutom
og kauhaw
iyang tam-osan ang akong tudlo

niining isla sa daplin sa iyang birhen nga baybayon
kami lang duha magsalo sa among mga pagkaon.

No comments: