Thursday, January 21, 2010

icarus


ayaw panghadlok icarus
patay ka na
hagbay ra
dili ka na makahadlok kanako
kabahin nianang
pagkalaglag
nianang pagpatihulog sa kataposan
tungod kay
ang imong pako mahilis man
sa kainit sa adlaw

dili ako mahadlok kanimo icarus
wala na ako'y mga pako
hagbay ra
wala na ako'y amahan nga
magtambag kanako
hagbay ra
kadaghan na akong nahulog
gikan sa mga panganod
paingon sa dagat
naandan ko na ang pagpatiurok
nahutdan na ako nianang
mga kahadlok
kinaon na nako sa matag pamahaw
ang mga kabalaka
busog na ako Icarus
sa kapakyasan
og bisan pa og tagaan ako og
bag-ong pako
aron makaikyas dinhi
dili ko na kana dawaton
nawad-an na ako og
pagtoo sa mga mito icarus
hagbay ra
mas ganahan lang ako
nga maglingkod
manglantaw sa mga nanglabay
og usahay mohangad
dili kay motan-aw sa
adlaw
dili kay aron manghagdaw
sa mga nawong sa
panganod
namasin ako kon
duna pay lain na usab
nga mahulog sama
kanato
nga karon dili na
gani nila
hisgotan bisan og
sa daklit man
lamang

daghan ta Icarus
og busa
malipayon na ta.

No comments: