Tuesday, November 10, 2009

tulo ka dili matago

tulo kuno
ang dili matago

ang adlaw ang bulan og ang kamatooran.

gitagoan ko ang ikatulo
sa tibook ko nga kinabuhi og hangtod na kini sa akong ikamatay
tagoon ko lang kini gihapon
sud na kini sa kinailawman og
kinauyokang lawak
sa akong kasingkasing

ako ang unang nakakita niini
og dili ko na gayod kini malimtan
ngil-ad ang iyang dagway og malooy ako kanimo kon ikaw
makakita unya niini

ayaw pamugos
utang buot ayaw intawon pamugos kay basin og na unya kini ang hinugdan
sa imong hinanaling kamatayon

gusto ko nga ikaw mabuhi pa
sa sunod nga usa ka gatos ka tuig
gusto ko nga ikaw
moabot nianang imong pagkahingpit

kon gusto ka nga mahisama kanako
tan-awa ako
nagpahiyom ang mga ngabil apan ang
kasingkasing nagdugo
adunay hubag
apan walay buthanan

No comments: