Tuesday, November 10, 2009

kon nasayod ka lang

kon nasayod ka lang
andam na ako
dugay na kaayo bisan pa gani sa imong paghinanok
giandam ko na ang
paghubo sa akong mga handurawan

andam na ang akong kaugalingon sa mga pulong
nga dili nimo isulti kanako
akong dawaton ang imong pagpangyam-id
og dili na ako magpalimos pa sa
mga katin-awan

wala ako'y sala
kon ako mamahimong ako.

dugay ra akong giinitan sa akong mga sapot.
gibahoan sa akong karsones.
dugay ko nang gustong ibton kining mga butones.
dugay ko nang gihandom nga kining mga liston sa akong sapatos
ako na nga pagatangtangon
ang akong mga medyas gilumutan na pag-ayo.

wala ako'y labot kanimo og sama nga ikaw wala'y labot kanako.
dili ako mangayo sa mga bulak sa imong pagsabot.

gikapoy na ako, og gusto na nakong lakwon ang akong
paingnan.
sakit na ang akong mga abaga sa pagpas-an niining
bug-at kaayo nga kamatooran
mikurog na ang akong mga tiil
og samdan na ang akong mga kamot niining mga gapos
sa akong kapalaran
daghan nang kawras ang akong utok.

pagkakapoy ba sa kinabuhi sa iring
diha sa nagbaga nga atop sa udtong tutok.

daghang salamat sa imong pagpangga.
sa imong pag-amoma, sa mga tasa sa kape nga atong giinom
niadtong imo pa akong gihigugma.

dili ko ikaw mabasol. si bisan kinsa sa imong gipuy-an
alimootan gayod. Bisan gani og ako.

daghang salamat. sa pipila ka tuig, wala kay angay nga sabton.
wala ako'y angay nga ipasabot kanimo.
Ikaw nga buta. Og ako nga nagpakabungol.Ako nga amang.
og ikaw nga angol.

kon nasayod ka lang unta.
wala ko na lang unta ikaw higugmaa.

No comments: