Tuesday, November 10, 2009

nobyembre 1

wala ko kadayon og
inom sa akong kape

nakita ko ang kalendaryong
wala mapaksi ang bulan sa

oktubre, og morag dili
ko mahigop ang kainit sa

kape samtang dili
ko magisi ang miaging bulan.

pagkapaspas gayod sa
mga adlaw og bulan og akong

nabati nga ako nabilin sa
usa ka giagop-op na nga panahon

sa natay-an na nga mga pagbati
sa mga gilumotan na nga mga

handurawan.
mora bag ang akong usa ka tiil

gitangag sa usa ka buaya
didto sa suba nga lubog og karaan

samtang ang akong usa ka tiil
mikaratil og dalagan

nakita ko ang lubi sa
likod sa among kusina nga

gitanom ko kaniadto
nga diin ako pa ganing gihikot ang

akong itoy ga si Koykoy
nga kanhiay rang gibitik sa

mga palahubog sa barangay Uno.
pagkadaghan na sa lahing

adunay usa nga napadpad
sa kilid sa pensa gitugkan na

og mga dahon.
adlaw sa mga kalag karon

modagkot kog kandila apan
sa dili ko pa kana buhaton

imnon ko una ang kape nakong
kalit rang nabugnaw

No comments: