Monday, July 13, 2009

pangutana

makapangutana ta usahay
nganong magsulat man kita
bisan sayod kita nga
walay ganahan nga mobasa

nagsulat ko
tungod kay ania pa ang akong kamot
nga sa akong mga tudlo nakigsandurot
tungod kay ania pa ang mga hunahuna
nakidakpanay sud sa akong utok
tungod kay ania pa ang akong mga mata
naglirawliraw sud sa akong kalimutaw
tungod kay ania pa ang computer
sud sa akong lawak
nagsiga nagbudlat
nagpirokpirok

nagsulat ko tungod
kay mao lang kini ang akong mahimo
ang akong mahalad
ang akong kaya nga isukol sa akong
nagtuyok (o mitiurok) nga kalibotan

apan kon mangaputol na kining akong
mga tudlo og madugta na ang akong
mga kamot
og maguba na kining akong computer
o mahalap na ang akong mga mata

moundang na ako og sulat
og kutob sa akong mahimo
balikan ko na lang ang akong naandan

diha na lang unya ako kutob
sa paghunahuna
og paghandom

No comments: