Wednesday, July 15, 2009

kahinumdom pa gihapon ko

kadtong nagkasabot na mi
nga magminyo
sa layong lugar aron walay
masayod
og makapanghilabot

morag ikaw lang ang nakaatik
og nagpakita ka
sa imong pagsupak nga mora
bag wa koy katungod nga
mangasawa

gikan sa cagayan ikaw lang gihapon
ang nasayod nga gikasal na mi didto
sa usa ka baratohon og barot nga
seremonyas
diin ang huwes nga wala makaila kanamo
wala gani mitan-aw sa among
mga mata nga naggilakgilak sa kalipay
nga morag mga aninipot nga
giputlan og sampot

dunay gamay nga kalingawan sa lungsod
og tua mo didto
nahaluna na og kami sa akong bag-ong asawa
nga nabutaan pa sa kalipay sa unod
miduol aron unta mosandurot sa inyong lamesa
apan ikaw kuyog nila kalit lang dayon nga
namahawa nga mora bag
kaming duha dunay sakit nga mananakod

dili ko gayod kadto hikalimtan
kay sagpa kadto sa akong pagkatawo

karon moduol ka aron ako imong ilailahon pag-ayo
maayo akong tawo apan sa dili pa nato sugdan ang tanan
mosagpa gayod una ako kanimo

gusto nako nga mabati nimo ang kasakit nga akong gibati kaniadto
nga morag utang nga nagsigig dako
og dili na gani maihap ang tubo

kay ako kang sultihan ang akong mga kasakit og kaulaw
laki og baye og karon daghan na kaayog mga anak
mga apo og mga apo pa gayod sa tuhod.

No comments: