Monday, March 28, 2016

pasalamat

dili nako malimtan ang
iyang nabuhat kanako
siya nga unta magmahal
kanako iya akong giwahing
kay iya mang gipili ang
walay labot kaniya

abi ko ug mas lawot ang
dugo kaysa tubig
diha ako nasayop kaniya

sa dihang gipapili na siya
kita ang iyang giwakli
hagbay ko ra kining gihipos
sa akong kaugalingon gani
mao man kini ang nag-aghat
aron ako maningkamot nga
dili na gayod makabalik ug
mopasilong sa iyang panimalay

wala ako magbasol
kay kon nagpabilin ako sa
akong kapungot
basin napatay ko na siya

niadtong nibiya na ako
gibilin ko ang mga luha
sa iyang tugkaran
misaad ako nga kon
mobalik ako 
ako usa na ka dakong
tawo 
ako usa na ka inilang
tawo 
ako usa na ka adunahan
ako usa na ka dili
madaog-daog
ako usa na ka tawo nga
kon moabot magkabuang
sila kon asa ako palingkoron
kon unsa ang angayan nga
isukad kanako
magkabuang sila ug
pangutana kon nauyonan
ko ba ang ilang gidalit
kanako

karon nahitabo na kana
apan wala kanako ang
pagpanudya
wala na kanako ang
pagdumot
hagbay ko ra silang
gipasaylo
gani nagpasalamat man
ako kay ug wala pa
kadtong mga panghitaboa
seguro walay nahitabo
sa akong kinabuhi
seguro nagpabilin akong
tulog
nagpasagad
tapulan
kontento lamang kon
unsa ang naa diha

sayod ka nga sa ilang lubnganan
miduaw ako
midagkot ako ug mga kandila
mihalad ako sa mga buwak
nga puti
gipangadyian ko ang ilang
mga kalag
unya sa akong pagbiya didto
nanamilit ako sa usa ka
pahiyom
gilubong ko ang akong mga
kasuko og kahiubos
gani ang akong kataposang
pulong mao man
gihapon ang pasalamat.

No comments: