Wednesday, December 18, 2013

kon ngano

kahinumdom ka ba
ag didto tas sagada?

nga sa matag sayo
sa kaadlawon migawas ako
sa lawak ug
mibaktas sa dalan

natulog ka pa
kay lagi haskang bugnawa
sa panahon
nagloko ka sa baga nga habol
ug mikorog ang imong
mga kiting

ako naglibog
kay wala ko madutli sa kabugnaw
bisan ug ang mga gapnod
nangumbitay pa sa aping sa
mga bungtod
bisan ug ang mga yamog
gahi pa nga nanggunit
sa mga dahon

duha ang akong duda
kon ngano

basin init lang gayod
kaayo ang akong gugma diha kanimo

apan basin pod
ug sa akong mga kasubo nga gikan
sa akong kagahapon
nga hangtod karon
dili ko pa matukib ang kalalom
sa bisan unsang kabugnaw
dili gayod
mabahaw

nasayod ka ba
nga ag didto ta sa Sagada

nga sa akong pagbaktas
wa sad ko kabalo
kon asa ako gihatod sa
akong mga tunob?

No comments: