Saturday, January 5, 2013

sama sa usa ka pitong lawod

samtang miawit ang ilang mga
anghel sa pikas lawak
ug samtang sa ilang kahilom
nga balaanon
namati sila

ako sa pikas lawak
mitay-og sa usa ka patay nga kahoy
aron
sa makausa pa lantawon ang
pagkahulog sa mga patay
nga dahon

mabudhion ako
nakasyagit ang usa ka dakong bato
sa kiliran sa lata nga gamot
sa maong kahoy
nga gihinayhinayan ug kaon
sa mga lumot

wala ko panumbalinga ang
maong bato
gitay-og ko gihapon ang
maong kahoy
nga morag batang gamay
nga akong gisiginsigin
atubangan sa
himatayon nga bulan

wala ko na gikalipay ang pagkalaglag
sa mga laya nga dahon

sabta lamang
nga kini gibuhat ko aron ang tanang
mangahulog
unta ato usab
nga masabtan

unsa ba ang kasubo didto?
unsa ba ang kahulugan kabahin niana?

daghang posibilidad diha sa hangin
sama sa usa ka pitong lawod nga
kahaw-ang