Sunday, January 27, 2013

kabahin sa nagpunay ug sunodsunod kanako

adunay nagsigig
sunod kanako
bisag asa ug
bisan unsa ko

kon karong buntaga
lansang
ko siya usab
usa ka
martilyo

kon unyang gabii
suga ko
siya ang mahimo usang
usa ka
poste

kon sa kaadlawon
tiil kong
gikapoy
sa laag nga
walay puas
nakita siya nakong
akong
mga tunob
nga nagpabilin
nga lapok
sa among guba
nga pultahan

gibasa ko niya
ug ako
ang nahimong libro
unya
ang akong nawong
iyang gihimong
usa ka
letra lamang

mahimo niya akong
walaon
sama sa usa ka
hunahuna

gikapoy ko
dili nako mapasama
nga ako
wala matandog
niining iyang
siging pangilabot
kanako

mibalos ko

natulog ko
ug busa
siya nahimo na lang
nga usa ka
damgo

wala ko
migawas sa balay
ug siya
nahimong usa ka
habol
nga karon
nanimahong
tawo, lago, baho,
mantsado
bulingiton
ug karon nagpunay ug
hangyo
nga unta siya
pagalabhan

kabawos ko
ania ako
sa akong
pagkabutabungol
pagkaamang

akong sukdon
kon asa gayod kutob
ang iyang
pulso
ang iyang katapusang
utong
kay karon andam
na ako
paghatod niya
sa iyang
lubong.