Friday, December 30, 2011

pakighimamat sa akong kaugalingon

gilantaw ko na ikaw pag-ayo
gipalong ko ang ubang kahayag
aron ako kang tutukan

dili aron angkonon ko ikaw
ikaw nga gawasnon
ikaw nga adunay mga pako
nga sama sa kalanggaman

gidagkotan ko ang akong suga
giawit ko ang akong alawiton
nga akong namugna
gikan sa akong kasakit ug mga
kahigwaos
ako nga ulipon ako nga imong
sulugoon
nga mobuhat kon unsay
buhaton

karong adlawa gidibuho ko ikaw
gihimo kong usa ka larawan
nga akong pagapistahan

nawala na ang kahadlok ko nga
mogakos kanimo
gihagkan ko ang imong mga ngabil
gihimas ko ang imong lawas
giinom ko ang bino sa imong kalag
ikaw nga akong gihigugma

larawan ka lang ug dili ko kahadlokan
wala kay tingog
wala kay agulo

gitutukan ko ikaw sama sa akong kaugalingon
ug wala na ako mahadlok
kay dili ko ikaw angkonon

sama kanako
gawasnon ka
ug sa imong pako
molupad ka
dili kuyog kanako

sa kataposang higayon
buhian ko ikaw
luparon mo ang imong
paraiso diin atoa ang
imong kapalaran

buhian ko ikaw kay
ako usab gawasnon man
'
ania ako, atubang sa akong kaugalingon
busog, nahupay, makigsandurot na usab
sa akong mga damgo
ning akong pagsugod
sa pakighimamat sa akong
katulugon.

No comments: