Tuesday, December 20, 2011

kabahin sa pagpalig-on

sa kadugayan gilantaw ko ang
akong giganahan

kadtong mipatulo sa akong laway
ug mipagilok sa akong ilok

kadtong mihatag kanakog pako
aron ibayaw ako sa pito ka lawod sa langit

sa makadaghan gibalikbalik ko ug
lantaw
akong gitutukan ug akong gitubag ang
daghang pangutana

sa pipila ka adlaw ug hangtod na sa pipila ka tuig
nga akong giusikan niini
natubag ko ang akong mga pangutana

apan wala na ako malisang niini
nakapalig-on kanako ang kasumo ug ang paglunang sa lapok

mao man hinoon ang nakapahapsay sa dagan sa akong kinabuhi
kanang bation kag kabusog kadtong nawa ang tanang kauhaw

unya mibangon ko
naligo sa busay ug gihulom ko pag-usab ang akong lawas sa tubig nga

gihumulan sa kadaghan sa mga buwak
ug nahimong humot ang akong panit ug presko ang akong lawas

andam na akong moatubang kanimo
ug bisan unsaon mo akog tintal dili ka na makadulot kanako

karon lig-on na ako
karon pildihon ko na ikaw
dili mo na ako matonto nianang imong mga lingla

panit na sa kabaw ang akong nawong
ug ang akong mga bukog mas gahi pa sa tugas

ang akong kasingkasing
wa ka nay pitik pang madungog

No comments: