Tuesday, May 31, 2011

alang sa usa ka nahigugma pag-ayo kanako nga mituok sa akong liog....

dili ko mahangyo kanimo nga imo
akong basahon sama sa usa ka libro
sa Physics

labaw na nga ayaw akog isama sa
usa ka sangyaw sa mitapisiko
ni Heidegger

bug-at dili ba? moantog ka na ba usab
sa hantakan ni Plato
kurat

dili mo ako mabasa, karon hangin ko
ugma, dapit sa kaadlawon
yamog ko, mahimo pod gani kong
tagolilong, kana kon motoo ka sa tabitabi nila dinhi
sa baryo
natong way nahibaw-an kon unsa kanang
4D

diha sa kawang gamhanan
lat-an nato ang gahi nga dili nila mausap
pahumukon ta ang mga bukog
og mga ugat

ayaw, dili nako kinahanglan ang imong pagdayeg
sum-od na kana morag
budbod nga nalabian sa lana sa lubi
o humba nga wa makupsi sa
iyang kaugalingong mantika


ang ako lang
pasagdi ko ning akong kaugalingong dula sa kinabuhi
ayaw ko sultihi kon unsaon
nako og gasto kining akong mga puhunan

ayaw akog pangisgi kon wala akoy ginansya
dili ako negosyante sa pagbati
wa ko mamaligya og pulong lamang

pasagdi lang ako
nga gawasnon
ugma kon kuhaon ako ni kamatayon
ayaw og iyak, ayaw og tambong sa akong haya
kalimti dayon ako
sa unang pagpiyong ko sa akong mata

kon gihigugma mo ako
daghang salamat

(wa ako'y kaisog nga sultihan ka sa tinood
bisan ang tipaka sa mga kinhason
ning akong tinood nga gibati kanimo
dili ko gayod
masulti, sayod ka nga sa imong mga halok
ang akong gisukli
mao lamang ang kahilom)

No comments: